chillet har sk....

....affat ny mobil igen. Han blev aldrig riktigt sig själv efter att mr. Frogg gick bort. Men nu är hans underbara liv fullbordatt, efter mkt stöd från sin becka, och han leker med sin nya nalle hela natten lång. ( den har vibrator).

Själv har jag lyst upp kvällen för alla zinkare genom att jag tog med den enorma jätte penis som jag har. ( bör tilläggas att den är i lösformat, och går att dela för att fyllas med tvål som sedan kan sprutas på förbi passerande personer. obs ej chefen.)   

Skorna är ett kapittel för sig. två ord: sjukt sköna :) långt kapittel.. för en analfabetiker.

min vecka har varigt sjukt bra =D inte bränt eller skurit eller slipat mig ngn stans... sinnes bra.

stick i skinkan : > myggan..::!

Ps. hur fan får man på lampan Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0