En fantastisk ovanlig torsdag

07:30 Ring ring klockor ring och väck min kropp från min sköna sömn som jag så gärna stannat kvar i. Det ringer kolosalt och dan inleds med lite stretching efter lite omänskliga sovställningar så en doggystile stretch sitter aldrig fel då natten dock var kort med hade satt sina djupa spår på ryggraden. Inte nog med detta så hade jag lyckats få Jerry att stoppa in öronproppar i öronen för jag förde för mycket oväsen i sömnen vilket fick föjlden att bara en individ föll i sömn.
- Fan inte en brödsmula hemma. No food at all.
---> åker in till torp för att köpa frukost. 2st pucko som vi var så köpte vi naturligtvis 2 st pucko och kalaspuffar (det onyttigaste vi kunde hitta) som fick sällskap med en youghurt. SVIN gött.

Och nu till det ovanliga denna tors dag. För fucking sake. Vi sluta jobbet 4!! (16:00)!!! Är inte det helt SJUKT!! INSAINE! JÄVLAR! Den bästa dan i hela mitt kan man ju nästan tro för det hör verkligen inte till vanligheterna att man kan sitta och blogga 23:13 en torsdag men det kan vell ändå tilläggas att dagar som denna har vart bättre.

Gick till glasbanken och satte in pengar så att dom bjöd på 12 kung, 8 prips (extra starka) och 4 falcon till framtida törstande stunder.

Framtiden är ovis och spännande - Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0