Maxad tränings sömn.

Chill..::!!
I natt så hade jag min sjukt jobbigaste natt. jag tränade på att sova, jag klarade ända tills kl 12.00 , så nu ska de bli skönt att koppla av på jobbet. chillet maxar framför tv:n och caket är på jobbet ( uddevalla energi).
jag själv (myggan) planerar fortfarande hur jag ska kunna ta över världen på ett smidigt sätt, som samtliga bloggläsare kanske förstår är detta inte myggans lättaste uppgift. ( Även fast jag faktiskt är störts bäst och vackrast)

V.30 gäller det. Segling till chillets becka, med caket chill myggan flipp isidora och massor med bärs.

för övrigt ber jag inte om ursäkt för att jag inte bloggat på ett tag. Dels för att det strider mot mina principer och dels för att det är gay att be om ursäkt.

chill flipp o cake - no fucking mistake =D

Ps. fotboll suger kuk Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0