Sköna halmstad...

... är en stad för studenter. Detta fick jag reda på genom en av våra ytterligare dåligt planerade "road trips" ( planering skedde på 6 timmar)  som denna gång hade sin destination i en liten lägenhet hos becka.
för de som inte redan vet om det är det myggan som knappar, med mental help från mr. cake ( som ligger åvanpå mig).

Jag har bara två ord om halmstad: chill och maxat med fest.

idag har vi varit och klättrat igen fast inte jag för ja hittade den magiska bänken och pumpade tuttarna med xxx kg.
just nu i skrivande stund lyssnar myggan o cake på en världs dålig låt. Vi försökte skriva  artist och låtnamn här på bloggen men det gick "tyvärr" inte.
nu ska vi ut och bärsa och maxa med fotbolls fäns.
 stick i armen// myggan

 cake tycker att chill e gay som fan för att han gayar i bilen och spelar pokémon på ett gayboy!!!

Kommentarer
Postat av: sanny

Hallå, det var 4 ord, inte 2! =P

2008-06-22 @ 13:08:45
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte 5 då?

2008-06-25 @ 14:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0