31/5 - Röjfest hos Kalle och Tove :D

Tjenare tjenare ! Rickard här :D lite ovant kanske att jag skriver blogg... hmm ja, jag vet faktiskt inte varför jag skriver det här men jag fick ett jävla sug bara.. Alla bloggar ju nu för tiden så varför ska då inte jag?
Ikväll blir det röj som fan hemma hos Karl och Tove :D har inte förberett mig speciellt mycket, sitter här hemma och luktar svett :)

Igår var det bal och det var jävligt skoj ! Gick tillsammans med Julia Sanden och vi var skitsnygga tillsammans ! Kvällen var underbar och avslutades på trägårn ;)
Får även tillägga att Erik blev väldigt full och somnade på en parkbänk för att sedan bli väckt av nattvandrare :D
Har grävt fram lite kort ur min digitalkamera här då va:

Elisabeth, jag, Julia 
 

ja men det var ju riktigt kul å blogga ! Kanske ser mig här någon annan gång, vem vet? :)

Hade gött allihop :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0