2 Månader med dej =D

Idag är den stora dagen..::!!


Idag är det två underbara månader sedan jag och Määry gick från två till ett.
Helt otroligt men sant, hon är min  och jag hennes <3

Tyvär så är jag inte lika duktig som min babe på att skriva texter/ dikter och jag jag vet att Cake och max kommer tycka att jag e gay nu, jag har bara en sak att säga den.... dra röven i grus.

Tack min kära<3

Morgonen gryr och upp ur sängen jag går.
Går mot min dörr, när jag plötsligt förstår.
Jag ser mig om och förundrad jag är,
att livet mig väckt ur ett vakande besvär.
De besväret jag kände som nu är svunnet,
var ensamhetens kyla som mig ej längre håller bundet.
Vem har jag då att visa denna tacksamhet för,
som har hjälpt mig och mitt hjärta från det iskalla som för?
Jag vänder mig om och där får jag se,
att i sängen jag lämnat Hon ligga och le.
Det finns inga ord som denna kännsla kan beskriva.
Men att jag har mött dig kommer jag aldrig att betvivla.
Jag älskar dig och jag hoppas få känna,
en ömsesidighet som starkt i mitt hjärta bränna.



Jerkas babe!!

Love you Babe <3

Kommentarer
Postat av: max

gay

2009-04-16 @ 22:36:53
Postat av: Marie

Snyggaste bilden evver!;)

Älskar dej me babe!

----------

Se nu till att uppdatera denna bloggen liite oftare än varannan månad, TACK! =P

2009-04-17 @ 17:06:54
URL: http://redtail.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lite gay är att underdriva!

2009-04-23 @ 16:59:44
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0