Smak kavalad och nytillskott i författare grenen!

Var på det helt värdlelösa systembolaget förrut köpte mig lite sprit och ett par bärs inför kvällens ståhej! 

OLYCKAN var som vanligt framme och drabbade mig i vanlig ordning! på väg från systemet bli jag på sprungen av den mest inkompetenta idioten i hela världen! vet ej hans namn men eftersom han gick in i moi så att den ena bärsen(med kapsyl) drog te den andra som var aliminium burk gick den rätt i genom som en käftsmäll! blev förstås hål i burken och öl spåret leder från kampenhof till moi's lägenhet!

Miss Barbie AKA my girlfried (hon kallar sig det iallafall!) vill försöka komma upp i eliten bland oss chilliflippare så jag skall ge henne 1 chans för att... jag vet inte varför låter mest som en dum idé. 

piss of everybody!

middag - lasagne, sill sås och tomater! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0