Förbannad!

På all kritik jag fått om osamanhängade text etc. etc. Därför så har jag tagit ett random blogginlägg från en blogg för att visa hur mycket skriv fel, stav fel och tal språk som används.

Hat!

Om jag har förstått saken rätt så ska man ta fram sin ilska och kritisera. Ok. Here we go.

För det första blir jag förbannad på allt obefogat hat, människor som säger saker som dom(TAL SPRÅK) överhuvud taget inte kan mena.(TAL SPRÅK)  Bara det med svensk produserat (STAV FEL PRODUCERAT) TV matrial. Det är fullkomligt lysande och underhållande. Mia och Klara. Pang.
"Stå för vem du ´ä för helvete"

Även bloggare som inte kan använda den svenska skriften "någolunda"(STAV FEL NÅGORLUNDA) riktigt. Stor bokstav (med hjälp av "skift") ,., och allt annat osammanhängande obegriplig text. Kan bara beskrivas med ett ord:  :@ !STOP! :@


Övrig kritik.
Texten är kort och koncis. +
Texten Har ett tydligt budskap. +
Texten är Väldigt ihoptryckt många punkter inga komma tecken. -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0