Sängfösare..::!!

Herre jävlar vilken otur vi har idag då..::!!
Här går man och sliter hela dagen, på ett nästintill meningslöst arbete, med enda moroten att man ska åka och träna efter jobbet.....    OCH VAD HÄNDER????
Nog fan ska jag till att somna och vakna nu kl. 22:00!! Jävla stil av mig =´(

Absolut
"SENASTE NYTT"

Chill världen slits i stycken..
Bob ( aka erik ) flyttar nu till 23,33 mils avstånd HALMSTAD.
Cake ( aka Kalle ) flyttar till hösten med stor sannorlikhet till 19,9 mils avstånd till KARLSTAD
Myggan ( aka Jerry ) flyttar med stor sannorlikhet till 15,29 mils avstånd till Skövde
Avståndet beräknat från mitt nuvarande hem =`(
Medan "Rickard" bor kvar i ljungan på Chill Street.

NU undrar säkert alla bloggälskare varför vi nu kommer med detta abnormala beteénde....!
Ja de får ni veta senare i denna bloggs fortskridande liv =D

För att dämpa smärtan så lägger jag ut en skön bild som jag lyckades ta i fjällen..::!!
Myggan var på ett av sina äventyr (denna gång i kläppen) och efter att ha bestämt sig för att göra ett sista åk, kommit till toppen av liften, och får beskåda denna vackra vy. hoppas alla njuter lika mkt av den som jag gjorde:)

Peace, All yours
Myggan..::!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0