Skärpning Gubbar..::!!

Ne men va fan e detta... nu känner jag lite deppig för att vi nästintill lagt bloggen på is!

Jajja, själv har jag iaf sett till att ha festat loss rejält denna jul... ( tackar Marie för att jag fått låna soffan ibland, även Cake)
Det har vart både vilt och galet med utekvällar på såväl GG, Harrys som Trädgårn under julaftonen!
Det som närmast kommer upp är ju då "Å. K. R. M. C. K" (årets kläppen resa med chill klanen) som förhoppnings vis kommer att ske under kommande lördag.

Just nu sitter jag här och däppar för att ännu en av mina ledighets dagar inte gett mig ngt värt att minnas, möjligen kan detta foto beskriva hur jag känner litegranna..::!!





Peace, all yours Myggan..::!!

Kommentarer
Postat av: Jakob

who is the fag on the pic?

2009-01-08 @ 17:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0