Slö lörda..::!!

Chill...

Gårdagen började med att vi drog på förfest hos goa marie... mkt alkohol och Ahlgrens bilar blev det allt :D
Folket som hängde på till götet vart, Mooa (Myggan), Peter, "Goa" Jessica (hon blev avundsjuk när jag skrev goa marie så jag blev under köttbulle hot tvingad att kompensera), Marie, Ca, Martin L, Max... Alla bangare, fy skäms på er...

Personerna, som vi förövrigt skulle möta i götet. haed antingen gått in på en oanständig bar om var helt mörk utifrån, eller pundat upp sina pengar. (enbart ett fåtal personer klarade av att hänga med i vårat tempo^^ )

Vi tog tjuren i hornen och satte den inbygda GPS:n på BLV ( sjukt floppad krog för Mentalt handikapade spånhuvuden )
Men som vanligt klarade Myggan av att hålla humöret uppe....

Ne nu ska jag käcka mat med Pete (som är dagens kock) mjessica och marie... sjukt seg lördag, helt sinnes alla svampar. Köss en haj..::!!

Kommentarer
Postat av: Myggan

Ooh nej... jag måste värkligen sluta med alla "dagen efter" bloggningar :S går ju knappt läsa skiten ju:P

2009-02-01 @ 23:58:35
URL: http://chilliflipp.blogg.se/
Postat av: Marie

Asså.. Jag gjorde faktisktt oxå maten!! Ja rörde om i såsen under tiden Peter gjorde moset, SÅDESÅ!!=P

2009-02-12 @ 12:38:43
URL: http://redtail.blogg.se/
Postat av: Rickard

hallå var inte jag med? :'(

2009-02-23 @ 18:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0