Utresa 16:00

Kläder: Check
Mössa: Check
Morgonrock: Check
Jongleringsbollar: Check
Tandborste: -
Megafon: -
Akvarie: Check
Rakapparat: Check
Nissan micra: Check
Stumpor: -
En bok: Check
Katten: -
Glas: Check

Packa pappas packsäck på  pra praker.

Sovit min sista natt i Ljungskile och en milstolpe i mitt liv har jag passerat. Helt enkelt bege sig till bilen, köra 20 mil, och bo i sitt nya hem. Tvätta sina egna kläder, laga sin egna mat, borsta sina egna tänder.......

Im so exited.

//Isidorsson E

Kommentarer
Postat av: Nea.

Men jag bryr mig inte så mycket om att du klarar av att äta 7,34 majskolvar på en halvminut? Jag känner en som tar 7,35 så!

2009-01-19 @ 18:00:10
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0