Detta är jag.

Hej allihopa.
Ni kanske alla undrar vem jag är. Jag ska berätta, skrapa lite på ytan så att säga, så ni får ett någorlunda humm.. Here we go:

Jag heter då Karl, på bloggen C, irl Kalle. Jag är arbetslös (lat som jag är gör jag inte mycket åt saken) och gillar läget. Det jag gör på dagarna är att spela travian, har gjort det i 2 år nu, vilket betyder att jag har no life så att säga. Om jag får nån tid över så kanske jag spelar lite Guitarr hero.
När det är helg så är jag alkolist och om jag nu skulle få besök skulle jag fråga om dom vill spela GH och dricka sig fulla. Det är livet. Just de ja- glömde säga att jag snackar rätt mycket skit, så tro inte på vad jag säger.
Innerst inne gillar jag faktist göra roliga grejer, men som jag sa tidigare, får liksom inte tummen ur att göra det. Jag skulle vilja lifta till Kina. För kineser är då fanemej inte ocoola!
I matvägar så blir det snus (frukost,middag,kvällsmat) men kanske om jag har råd så unnar jag mej en kebabpizza.

Sådär ja. Det var det det. Hoppas ni fått ett humm om vem jag är och uppföljning följer troligtvis. Ett ocoolt krig utkämpas som jag kommer fölora.

/C(hill)

C vs Chill  6-4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0