en ny dag är en vanlig dag!

Som vanligt är det måndag! eller fredag eller torsdag! är aldrig riktigt säker längre. jag har iallafall ätit lite frukost denna dag! gött!

Vad kan jag berätta nu då.... har upptäckt att jag är makalöst ointressant för varenda gång jag ska ge mig på det här blogga´ndet så känner jag helt att min fatasi tryter... vet inte vad som skrivas på en blogg längre... kan ju skriva om nått som hände för ett par veckor sen... när jag hälsade på max i trollhättan... ooch ni kan inte gissa vad som hände... jag var full. och igår åt jag glass! och inatt ska jag kanske sova... om det går.... är i´nte alltid så trött som jag önskar att jag vore. Vill lägga mig ner och sova i ett halvår vakna och inse vadå? jo att världen inte har förändrats ett piss afrika kommer fortfarande ligga kvar på sin ursprungliga plats och jag kommer lik förbannat ha fantastiskt dålig fantasi!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0