Statestik

är inget som är bra för den här bloggen, vi skriver väldigt lite, för att så få människor ska läsa det. det är därför vi bloggar så lite. och nej vi är inte kissie eller paow eller hugo rosas (även om myggan ser ut som kisse). vi är otroligt självupptagna människor som skiter i allt och alla och speciellt den här bloggen.
Imorn eller ikväll kommer vi att ha en ny gästbloggare vars namn jag inte kan säga, för då hamnar jag i azkaban.
Jag är en tänkare , talare och en skrivare, jag talar det jag tänker och skriver det jag har talat om! tänk på det!
Out like a fucking horse on christmas
/jag är en kaka

Kommentarer
Postat av: Mia

jag läser Kalle, så nu har ni iallfafall en läsare, bra va:) PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSS

2011-03-25 @ 21:50:11
Postat av: S

Kom igen nu, hur länge ska det vara dött här!?

2011-04-20 @ 22:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0