Maxning inför tentan!

RadioSeven ljuder ur högtalarna, på tredje våningen där Torbjörn och Johan sliter sina skalper rena över ett tal de förnärvarande inte begriper sig på. Själv presenterade jag precis Landet Brunsås för porslinet på våning 0. Vi är alla lite nervösa inför morgondagen då vi skall ta oss an Hållfastighetstentan som är den värsta väggen att wallá den närmaste tiden. Sov även över hos Johan i natt för att kunna plugga senare igår än vanligt, de går ju så jävla dåligt med bussar till skogslandet! Efter en pizza och lite film somnade som som ett valium/morfin pumpat nyvåldtaget får ifrån Vårgårda = Dåligt.... Fick precis en smsavvisering ifrån posten med. Mitt packet med dunderpulver har kommit och jag är gött sugen på att testa produkterna. Stod ju i reklamtexten att det var den bästa produkten och då måste det ju vara sant eller? Första snön har nu fallit och jag e så sjukt sugen på fjällen igen... Dax att dra ihop gamla gänget nu! Peace out // Myggan i sin fulla prakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0