My future is coming on!!!

This is what I do!
Skissteknik en söndagskväll..
Japp, sitter å skissar så pennan glöder, bläcket sprutar och det gamla furubordet blir brännmärkt...
Mr Cool smeker mina öron och jag njuter av slutet på denna vita helgen. Tankarna seglar fram å tillbaka mellan himmel och hav:
Tänk att få köra en motorsåg i fittan på den jävla horan som prejade mig!
eller:
Fan va gött att bli klar med skolan å resa till Australien för att dyka...
Jo som sagt, hinner med ganska mycket tänk när jag skissar. Funderar fortfarande på anders smörgåsgrill och bunpussy, är det ett täcken på passiv aggressivitet eller att man e mentalt störd?
Som sagt... Mkt tanke här!
Peace // Myggan som fan inte e arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0